8 Mart 2015 Pazar

Kadınlar günü temalı yazım

Bugünü bana özel kılan şey yani aklıma gelen ilk şey annem.Onun günü diyorum kendi kendime dünyadaki en mükemmel dayanma gücünü bana öğreten ve bunu uygulayan KADIN. Yüzüne baktığımda gördüğüm her yaşlanma belirtisi, annemin topluma yetiştirdiği çocuklarının izidir benim gözümde.Her beyazlaşan saçı bizim kazandığımız başarılar,her geçen yıl gitgide buruşan elleri ailenin sağlıklı beslendiği yemekler,bazı geceler tutan migren krizleri evin idaresi için düşünülen çıkış yolları.Ancak bir kadın tüm hayatını kendi dışında bir varlığa/varlıklara adayabilir kendini.Bir kadın bilir doğumunun acısını ama ağzını açıp şikayet ettiğini duyamazsınız ondan.İşte benim gözümde kadın bu yüzden değerlidir.Yaşadığı hayatta bir kez bile bencil olamamıştır kadın.Yaradılıştan mıdır bilinmez hep ikinci kişiyi düşünür.Koca bir yılın tek gününü toplumun iskeleti olan kadına ayırarak bencillik etmiyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder